שירלי דן – סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים

Shirly dan

פרוייקטים נבחרים

אודות - שירלי דן, אדריכלות ועיצוב פנים

אודות המשרד – דן והילה ישראלביץ אדריכלים

לפני שאתם מתחילים לחפש אחר סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים כדאי שתכירו את האדריכלית שירלי דן. המכלול שהיא מביאה גורם לתחושת בית כבר ברגעים המאוד ראשונים של האינטראקציה. דן, המנהלת משרד סטודיו לאדריכלות משגשג בשרון, היא קודם כל אמא ל-4 ילדים נפלאים, הרואה בבית ובמשפחה ערך עליון וחשוב. גבי בן זוגה, המתמחה בניהול ופיקוח פרויקטים בבניה הוא גם השותף שלה בחברה. הקן האוהב והחמים שהקימה שירלי, במרחב הפרטי שלה, מעיד רבות על האג'נדות התכנוניות והעיצוביות המגדירות אותה כמתכננת.

מתכננת בתי יוקרה למשפחות

שירלי דן מתכננת בתי יוקרה למשפחות. בית בעיניים שלה הוא שילוב אישי ומשפחתי של חלומות, פנטזיות, צרכים ותקציבים. עליו להיות נעים ועוטף ועם זאת הרמוני ונוח להתנהלות. שירלי מאמינה שהיפה והאסתטי חייב להיות פרקטי ונגיש באותה המידה ועל כפות המאזניים הללו, תוך יצירת איזונים אינסופיים, היא מנהלת את כל התהליך שעוברת ביחד עם לקוחותיה.

תהליך חווייתי המקבץ התייחסות לטעמים והשראות

התהליך אליו מכניסה שירלי דן ,המתמחה באדריכלות ועיצוב פנים לבתי יוקרה, את הלקוח הוא תהליך חווייתי המקבץ התייחסות לטעמים, השראות וחוויות, אותן ליקטו בעלי הבית במרוצת הזמן. היכולת שלה להציב שאלות ולחקור לעומק, היא יכולת החושפת ומגדירה היטב את הסגנון העיצובי, הנטיות, ההעדפות והצרכים האישיים של לקוחותיה. בסופו של דבר, בית, רחב ומעוצב ככל שיהיה, הוא חלל שחייב לייצר אינטימיות ותחושת ביתיות, לצד נוחות ונגישות, ברמות הגבוהות ביותר. היכולת של שירלי, לשלב בין כל הפרמטרים הללו וליצוק את השילוב הזה בעבודת תכנון ועיצוב בתי יוקרה, הן יכולות המעניקות ערכים מוספים גבוהים ביותר למי שיתגורר בבית בסוף התהליך. שירלי מתייחסת לפרויקטים של לקוחותיה כאילו היו הפרויקטים האישיים שלה. היא נלחמת עבורם ומשיגה להם את הטוב ביותר, בהתאם להגדרות ולתכנון המוקדם. לסיכום, אם אתם מחפשים סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים שיכול לספק את "הסחורה", תרצו לבחור במשרדה של שירלי דן.

אודות - שירלי דן, אדריכלות ועיצוב פנים

שירלי דן - סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים

לשליחת הודעה